Правила і політики

1. Перегляд апартаментів
1.1. Перегляд апартаментів здійснюється тільки через наш сайт. На нашому сайті Ви можете бачити всі наявні в наявності апартаменти, кожні з яких має власну сторінку з докладним описом, детальними фотографіями. Ми не виробляємо показ апартаментів для бронювання, тому що показувати Вам апартаменти, в яких живуть інші гості не можна. Ми дуже сподіваємося на Ваше розуміння. Ми спеціально зробили докладні фотографії кожних апартаментів, щоб ви могли мати повне уявлення про них. Ми гарантуємо, що кожна фотографія апартаментів повністю відповідає дійсності.
1.2. Винятком, коли ми організовуємо попередній перегляд, є заявка на проживання від 10 діб і більше. Дана можливість обумовлена ​​доступністю апартаментів для попереднього перегляду.

2. Бронювання
2.1. Для бронювання апартаментів через веб-сайт Вам необхідно вибрати підходящий варіант, правильно заповнити контактну інформацію і натиснути кнопку оформлення бронювання. Через модуль бронювання крім замовлення апартаментів можна також замовити додаткові послуги.
2.2. Для бронювання апартаментів будь-яким іншим способом Вам необхідно вибрати підходящий варіант і передати заявку на бронювання будь-яким зручним для Вас способом.
2.3. Просимо Вас врахувати, що рекомендується бронювати апартаменти мінімум за тиждень до дати поселення.
2.4. При бронюванні від 3-х діб з передоплатою за першу добу проживання ми гарантуємо Вам поселення саме в обрані Вами апартаменти, за винятком форс-мажорних обставин: аварія в будинку; проблеми з водопостачанням; електропостачанням; аварія каналізаційних систем; інші причини не залежать від нас. У разі форс-мажору апартаменти будуть замінені на рівноцінний варіант цього ж класу або вище класом за тією ж вартістю. Після отримання Вашої передоплати (вартість 1-ї доби), ми висилаємо Вам підтвердження про бронювання з зазначенням повної адреси апартаментів.
2.5. При бронюванні без передоплати або менше, ніж на 3 доби ми НЕ гарантуємо Вам поселення саме в обрані Вами апартаменти, однак ми розраховуємо на Ваш приїзд і підготуємо Вам варіант для проживання. Така бронь вважається плаваючою. За фактом приїзду обраний Вами варіант може бути замінений на рівноцінний варіант цього ж класу або вище класом за тією ж вартістю.
2.6. Бронювання дійсне тільки після отримання Вами від нас підтвердження відповідного зразка.
2.7. Напередодні приїзду потрібно обов'язково підтвердити нам Ваш приїзд будь-яким зручним для Вас способом.
2.8. Якщо у Вас змінюються плани, просимо Вас, як можна раніше повідомити нам інформацію про зміни або про скасування броні!

3. Політика скасування броні
3.1. Інформація про скасування броні приймається тільки в письмовому вигляді по електронній пошті.
3.2. Якщо Ви повідомляєте про скасування броні за 8 діб до приїзду і більш, то передоплата повертається в повному розмірі (за вирахуванням комісій розрахункових систем, якщо передоплата була внесено не готівковим платежем).
3.3. Якщо Ви повідомляєте про скасування броні від 7 до 3 діб до приїзду, то повертається 50% передоплати за проживання і 100% передоплати за передплачені додаткові послуги (трансферт і т.д.).
3.4. Якщо Ви повідомляєте про скасування броні менше 3-х діб до приїзду - передоплата не повертається.
3.5. У разі не явки в день заїзду - передоплата не повертається.

4. Умови розміщення в апартаменти
4.1. Заселення в апартаменти можливо з 14:00 (GMT + 02: 00).
4.2. У разі необхідності заселення до 14:00 (GMT + 02: 00), необхідно замовити послугу «ранній заїзд».
Дана послуга оплачується в розмірі вартості доби проживання.
4.3. Щоб уникнути непорозумінь просимо Вас за добу до поселення підтвердити приїзд будь-яким зручним для Вас способом.
4.4. Обов'язковими умовами для поселення в апартаменти є 100% оплата за весь період проживання і пред'явлення паспорта гостя.
4.5. Ключі від апартаментів можна отримати в день заселення:
* В офісі у зручний для Вас час (цілодобово);
* Безпосередньо в апартаментах (за попереднім погодженням часу зі співробітником офісу, мінімум за 2 години до заселення), поселення в апартаментах з 14-00 (GMT + 02: 00) до 18-00 (GMT + 02: 00) безкоштовно;
* Якщо замовлений трансферт - у водія.

5. Правила виселення з апартаментів
5.1. Час виселення з апартаментів до 12:00 (GMT + 02: 00), незалежно від часу заселення.
5.2. У разі необхідності виселення після 12:00 (GMT + 02: 00), необхідно замовити послугу «пізній виїзд». Дана послуга оплачується в розмірі:
* Виселення до 18:00 (GMT + 02: 00) - необхідно додатково оплатити половину вартості доби проживання;
* Пізніше 18:00 (GMT + 02: 00) - необхідно додатково оплатити добу проживання.
Можливість послуги «пізній виїзд» обумовлена ​​доступністю апартаментів на певну дату. За Вашим запитом співробітник нашої компанії підтвердить можливість або відмовить в можливості надання даної послуги. Рекомендується замовляти послугу «пізній виїзд» при попередньому бронюванні апартаментів.
 

5.3. Вам необхідно мінімум за 24 години до часу виселення зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом і підтвердити точний час виселення.
5.4. В обумовлений раніше час, наш співробітник підійде до Вас в апартаменти для зворотної передачі апартаментів і ключів. Будь ласка, повідомте нам заздалегідь, якщо Ви хочете виселитися раніше або пізніше обумовленого раніше часу.
5.5. У разі, якщо у Вас виникла необхідність виїхати раніше обумовленого часу Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом для зміни часу виселення з апартаментів. Будь ласка, повідомте нам заздалегідь, якщо у Вас змінилося час виселення.

6. Правила проживання в апартаментах
6.1. Апартаменти надається Вам виключно для проживання. Поняття - «проживання» виключає проведення будь-яких гучних заходів, які можуть завдавати занепокоєння оточуючим сусідам і порушувати громадський порядок, а також можуть завдати шкоди майну в апартаментах. Згідно із законодавством України в апартаментах забороняється:
з 21-00 до 8-00 шуміти, включати гучну музику / телевізор, проводити будь-які роботи пов'язані зі стуком або тими чи іншими механічними звуками;
проведення будь-яких святкувань, вечірок або інших групових галасливих заходів.
6.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна в апартаментах, використовувати обладнання за призначенням, дотримуватися вимог пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора. У разі псування або втрати майна апартаментів гості зобов'язані компенсувати вартість пошкодженого (втраченого) майна апартаментів відповідно до затверджених тарифів.
6.3. Перебування будь-яких тварин в апартаментах забороняється.
6.4. Забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) і освітлення після виходу з апартаментів. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної і гарячої води.
6.5. Ви несете повну матеріальну відповідальність за дії третіх осіб, які перебувають в апартаментах з Вашого відома.
6.6. Планова прибирання (прибирання, зміна постільної білизни, заміна рушників) під час проживання проводиться за Вашим бажанням, через три дні проживання на четвертий. Для замовлення планового прибирання Вам потрібно напередодні зв'язатися будь-яким зручним для Вас способом з співробітниками офісу і узгодити час, в яке вона буде проведена. Дана послуга включена в плату за проживання.
6.7. Якщо Вам потрібна щоденне прибирання, необхідно додатково оплатити дану послугу згідно чинного прайс-листа. Послугу щоденного прибирання необхідно замовити при попередньому бронюванні апартаментів або при поселенні.
6.8. У всіх апартаментах забороняється палити, оскільки з 16.02.13 в Україні вступив в силу «Закон про повну заборону куріння в громадських місцях». Тому щоб уникнути куріння в апартаментах ми беремо заставу в розмірі 1000 грн.
У разі порушення пункту 6 "Правила проживання в апартаментах" - ми залишаємо за собою право негайно виселити Вас без повернення грошових коштів: передоплата, оплата за проживання, грошова застава.

7. Правила зміни періоду проживання
7.1. Якщо у Вас виникла необхідність змінити раніше заявлений період проживання Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом для зміни дати і часу виселення з апартаментів. Будь ласка, повідомте нам як можна раніше, якщо Вам необхідно змінити період проживання.
7.2. У разі якщо в процесі проживання Ви хочете продовжити заявлена ​​кількість діб проживання, ми за Вашою заявкою розглянемо можливість продовження. Можливість продовження обумовлена ​​доступністю апартаментів на подовжує дати. За Вашим запитом співробітник нашої компанії підтвердить можливість продовження проживання в даних апартаментах або запропонує альтернативний варіант проживання в інших апартаментах за тією ж вартістю. Обов'язковими умовами продовженням проживання є 100% оплата за весь продовжений період проживання.
7.3. У разі якщо в процесі проживання Ви зменшуєте кількість заявлених діб проживання, то з Вас додатково утримується штраф у розмірі вартості однієї доби проживання. Грошові кошти за скорочений період проживання повертаються Вам за вирахуванням штрафу. Для отримання грошових коштів Вам необхідно відвідати наш офіс.